Merhabalar. İlk doğumum olacak hep vajinal doğum istyordum. 39+1 de bebeğimin kilosu 3900 ölçüldü bebek doğum kanalına da girmemişti. Doğumu beklersem 4kiloyu geçecek ve 4kilo üzeri olduğu için normal doğuma izin verilmiyor.. Başına böyle bi durum gelen var mı.. istemediğim halde mecburen sezeryana gireceğim