Ben 4 aydır her doktoru gezdim sayılır ilk başta nur cansu yılmaz ile başladım muayene ücreti fazla olduğu için tuğba kılık hocaya geçtim ondan memnun kaldım ilgili sonra şehruz hoca onundan hiç memnun kalmadım tavsiye etmem asla sonra zübeyde hanıma gittim oda iyiydi ilgiliydi en sonda fatma bilgehana gittim oda iyi detaycı ama bazen ters konuşabiliyor tuğba hocayla devam etcem