21ci haftadayim. Artık dayanamiyorum. Çok kötü kabizlik var ne taparsan geçmiyor. Zaten hamilelik oncesi bundan acı cekiyodum simdi dahada kotulesdi. Doktorum hic bir şey yazmadi sadece yememe dikkat etmemi soyledi. Oda ise yaramıyor.Tualette oturunca canim cikiyo bebek için korktugumdanda pek fazla ikinamiyorum bir şey olur diye ama cikaramiyorumda resmen olduruyo. Ne yapa bilirim kizlar yardim edin?🥲