MerveTaer bir yandan oyle tabi, eve gidipde Allah gostermesin bisey olursa omur boyu vicdan azabi cekerim tabii, ama bi kizim
Daha var 3,5 yasinda ona cok uzuluyorum 😔 Allahim insaAllah hayirli kapillar acar hepimize, sag saglim dogurup evimize doneriz. Ben suan 31 + 3 haftaligim coksukur bebekde bende iyiz biseyimiz yok, sadece hastanede durmak zorundayiz.. bir aydir burdayim cok bunaldim artik ama yinede Allahima binlerce kes sukurler olsun.. tup bebek diye illaki sezeryan diye bisey yok canim
Benim bildigim, eger baska sIkIntIn yoksa normal
Dogumda yapabilirsin bence.