Socialmom Haftadayım, Tansiyonum sürekli düşük 7-3 , ayağa kalktığım anda başım dönüyo acile gitsem acil doğuma alırlar mı ? 2.doğumum zorunlu sezaryen olucak
NM_mom Tansiyon çıkması riskli diye biliyorum, düştüğünde doğuma alacaklarını sanmam ama yine kontrol amaçlı git istersen