Deletedmom_1003 Kızlar hangisi daha iyi bilmiyorum anestezici bir anda genel yazmış kağıda korkuyorum ya
Soruyorumm Deletedmom_1003 bi de spinal anestezi var 😁sen genel istemeden neden genel yazmış ki genel mi istiyorsun
9ay10gun Deletedmom_1003 ben belden iğne oldum alt tarafı uyusturup. Bebeğin doğduğu ana ilk ağlamasına sahit olmak çok güzel :) genelde narkozu atmakta zor olabiliyor ayilması fln
Meleklerim00 Deletedmom_1003 sizin fikrinizi almadan genel yazması çok garip 🙄 bende sezeryan olacağım genel istemiyorum sanki hiç ayilamayacakmisim bida gibi geliyo o yüzden belden aşağı istiyorum
Deletedmom_1003 Soruyorumm hayır sordum sadece sakatlık yapıyormu diye belden uyuşturmada oda yapsa niye yapalım hanımefendi dedi 😬 Genel yazmış
Soruyorumm Deletedmom_1003 sen bebeğin çıktıgı anı görmek istiyorsan amelşyattan önce tekrar bir iletişim kur
Deletedmom_1003 Meleklerim00 ay şansıma dengesizin biri çıktı sadece soru sordum sen genel yap en iyisi diye tersledi bide değiştirebilme şansım varmı acaba
3babymom Deletedmom_1003 bence genel yapmayın çok zor spinal yapın bebeğinizi de görürsünüz ameliyatta 🥰