bukett1 ben Anadolu yakasındayım, biz armuttan aldık ama efsane bir anla geldi, armuta 6 ay gibi bir şey ödedi eşim, günde altı saat diye. Kadın dedi ki altı saat çok o yüzden süremiz uzadı resmen. Öyle sevdik ki armuttan sonra da devam ettik. 4 saatte yapıyor artık kendi düzenini oturttu, kedimizin kumunu bile temizliyor, geçen geldim mutfakta çorba vardı falan.. öyle böyle tatlı bir insan hani size de dilerim aynısını.. sırf o yüzden armut’a sempatim var