Kızlar merhaba. 34+5 kız bebek bekliyorum. Ama kasik ağrılarım, bacak ve alt bölge ağrılarım çok fazla. Henüz kontrole var ama acaba doğum mu yaklaşıyor. İlk gebeliğim acemiyiiiim. Sizde durumlar nedir ? Ve hep kız çocuk erken gelir diyorlar ama korkmaya başladımmm 😀🫣