Ummi son 1 ay kala bende oyleydim. Ama gunlerin dahada yaklastikca sadece bebise kavusma heyecani sariyor. Yani bende oyle oldu korkum azaldi sukur. Nasil olsa bir sekilde dogacak insallah en saglikli en hayirli sekilde dogsun diye dua etmeliyiz bence :)