Kızlar 14.haftamdayım,bugüne kadar alaturka tuvalete oturmamda bir sıkıntı olmadı, rahatca oturup kalkıyordum. Ama biraz önce oturdum yine sıkıntı yok ama tabi acaba bebişi rahatsız ediyor muyum sıkışıyor mu içerde diye düşünüyorum neyse kalkınca karnımın alt tarafı iki tarafıda o kadar acıdıki sanki bıçak saplandı böyle bir dakika felan iki büklüm kaldım doğrulamadım, korktumda inşallah bebişe zarar olmaz diye, bilmem belki yaşayanlar vardır, bu saatten sonra klozete mi oturmam lazım acaba, klozetide asla sevmiyorum ya bana rahat ve sağlıklı gelmiyor 🤷🏻♀️ acaba bu acıya rağmen yine alaturka tuvalete otursam sıkıntı olur mu bebek için bana bakma ben katlanırımda bebiş nolur bilemiyorum sizde durumlar nasıl?