Merhaba kızlar 36 günlük bebeğim 2 gündür akşam 9 9.30 gibi emerken ağlıyor kendini geri atıyor istemiyor ama aç biliyorum tekrar verdiğimde almak istiyor yeniden ağlıyor gündüz de gecede bi sıkıntısı yok iki gündür aynı saatlerde yapıyor hep neden bilmiyorum netten baktım kolik olabilir yazıyo aynı şeyi yaşayan oldu mu ?