zehra-ss Kızlar çocuk odasına halı ne aldınız fikirlerinize ihtiyacım var 🤗 Kararsız kalanlarda bir ben doğuma üç hafta kaldı odada halı yok. Çok lazım mı sonra da alınır elbet ama hediye alacaklar bir türlü seçip de şunu alalım diyemedim kaynanamgile 😞😞
Elifderin34 zehra-ss makine halısı almayı düşünüyorum ben de henüz almadım ama en iyisi makine halısı olur gibime geldi çocuk küçük olacağı için çok kirletir diye düşündüm :)
Gulsengulsen zehra-ss toz tüğ toplamayan alın malum alerji vs. Durumlarından zaten ilk sene yanımda yatıcak inşallah. Halı önceliğim değil bir tane halım var onu kullanırım muhtemelen.
zehra-ss Elifderin34 Şu yıkanabilir halılara baktım baskı olanlara çok ince geldi. Diğer türlü de odanın ölçülerine göre sadece kestirme halılar var kafam çok karıştı