Dilek_ackbas 22+4 günlük hamileyim hem göbeğin sol tarafında ağrım oluyor arada hemde şişkinlik hissediyorum onlar yine gaz sancısı olur belki diye düşünüyorum ama hareketler çok cok az neden böyle bugün arada hareket tek tuk oluyor ama diğer günler gibi değil
Cntkn Dilek_ackbas Doktorumun söylediği eğer yemek yedikten itibaren 1 saat içinde hareket yoksa hastaneye gelmelisin demişti. Suanda 38 haftalık hamileyim ve hareketi haliyle az şüphelendiği de yemek yiyorum ve 1 saati bekliyorum.
Rumuz123456 Dilek_ackbas benim de bu hafta başıma geldi normalde çok hareketlidir iki üç gün çok az hissettim hareketlerini hastaneye gittim ultrasonda hareket ediyordu ama ben hissetmiyodum doktor normal her hareketini hissetmeyebilirsin demişti , şimdi iyi şükür
Azra41 Dilek_ackbas Normal kuzum o haftalar da benimde öyleydi uyku düzenleri değişiyor 😊 genelde ben sabah ya da öğlen saatlerinde hissederdim ..
Dilek_ackbas zehra-ss evet denedim ama çok şişkinlik var demir ilacı da kullanıyorum o kabizlikta yaptı hissetmedim ondan bilmiyorum
2347 Bnmde öyle oluo hareket halindeyken cok hssetmeye bilirsin her zaman hareketli olacaklarını sanmıyorum
Dilek_ackbas Cntkn Cntkn belki sizin haftanız büyük diye olabilir mi acaba hafta dusuklugunde farklılık olabilir bence yinede teşekkürler 😊
2347 Bazen hareketli bazen az hareketli olabilir ben tatlı yedgm halde hemen oynamiodu bide sağ tarafına yatmayı dene genelde sol diolar sola yatınca benm kız hareket etmiodu aksine sağ tarafıma uzaninca hareketlerini hissediyorum
Cntkn Dilek_ackbas Haftamdan dolayı değil çünkü bebek hareketini hissettiğim zaman söylemişti. O zamandan beri dikkat ediyorum.
Rumuz123456 Dilek_ackbas siz yine de takip edin tatlı yiyip yatın solunuza karnınıza hafif uyarı verin devam ederse yine bi gidin hastaneye
Ysfgl_3003 O haftada benimde öyleydi bir gün hiç hissetmediğimiz bile oluyordu 24 de düzeldi şükür bence korkmayın dua adin zaten çok küçükler sürekli hastaneye gitmek de doğru değil. 28 haftadan itibaren düzenli olur demişlerdi
Ayshenur Dilek_ackbas merhaba canım bende 29 haftalığım bi kaö hafta öncesi ve bazen arada benimde oluyo çikolata sever mi bilmiyorum ama benim bebişde bazen diğer günler e göre az oynuyor galiba geriye falan mı gidiyo anlamadım henüz yerleri var 😁hatta gece 2 bucuga kadar bekledim ağladım bile babamız meyve almaya indi o ara oynadı inat eder gibi sol tarafına uzan bekle bişeyler yiyerek bazen uykuya fazla dalıyorlar gibi takip etmeyi bırakmamak lazım yinede
Dilek_ackbas Ayshenur Ayshenur doğru çok teşekkür ederim bende yedim tatlı şeyler insallah oynar da içim rahat uyurum kafama takılınca daha çok stres oluyorum
Gulsengulsen Ayshenur uykuya saatleri arıyormul büyüdükçe belki onunla alakalıdır bi doktora danışın bakalım ne diyecek.
Dilek_ackbas Kızlar herkese çok teşekkür ederim gece oynadı geç saatte hatta 3 4 gibi gece lavaboya kalkmıştım onda da 1 2 tekme attı ay nasıl mutlu oldum Allah razı olsun hepinizden paniklemedim 🤗🤗🤗🤗
teacherozlem Dilek_ackbas o haftalarda çok normal bazen ben o haftada 3 gün hiç hissetmediğim oluyordu aslında hareket ediyor ama çok küçük ve alanı geniş olduğu için siz hissetmiyorsunuz korkmayın mesela ben etmiyor diye düşünürken ultrasonda oynuyordu
Dilek_ackbas teacherozlem teacherozlem evet muhtemelen öyle aslında en iyi hareket hissi 30 dan sonradır belki yada 25 ten hem daha da büyümüş olur