zilhan Kızlar merhaba , ben Atilla okura gidiyorum aralıkta doğumum var . Dışarıdan doğum fotoğrafçısı alıyorlar mı bilginiz var mı ? Daha önce o hastane de yada doktorum da doğum yapan anne var mı ?
Tuba1_aa zilhan bende aynı hastanede mete beye gidiyorum dırşarıdan fotografçı alıyorlar arkadaşım atilla beye gidiyordu oldukcça memnun doktor beyden hastanede gayet güzel ben bir sürü kişi tavsiyesi sayesinde avrasyaya gectim ve gittiğim diğer hastanelerden kat kat daha iyi
Gamzeerdgn zilhan bende Mete beye gıdıyorum bu zamana kafar çok hastane degıstırdım gop cevresındekı her hastaneye gittim hıc bırı beş para etmez sankı bedavaya muayne edıyorlar gıbıydı her yer acıl doktoru ozellıkle çoğu hastanenın ıgrenc kaç kere ağlayarak döndüm ama Avrasya hastanesı içime çok siniyor son bır aydır oraya gıdıyorum doktorları müthiş ılgılenıyor gelısmıs bı hastane randevu sıstemı ile çalışıyorlar temiz düzgün çok memnunum arkadaşım doğum yaptı dışarıdan fotoğrafçı alınıyor orda
Ela4810 zilhan bende atilla hocaya gidiyorum. Çok memnunum. Dışarıdan fotografçı alınıyor diye biliyorum
2cocukluhayatamerhaba zilhan 5 yıl önce doğumumu yaptırmıştı Atilla bey çok memnunum kendisinden çok seviyorum doktorumu şuanda 24 haftalık hamileyim yine kendisine gidiyorum fotoğrafçı konusunda emin değilim anlaşmalı fotoğrafçıları vardı ama dışardan da alıyorlardır heralde
aygulzeki Bende duygu umut hocaya gidiyorum gop avrasya hastanesinde. Bebeğim biraz iri 4kilo üzeri olduğu için sezeryanla alacağını söyledi böyle bişey var mı biliyo musunuz
Gamzeerdgn aygulzeki evet ben duymustum normal doğum yaptırıp rıske girmek istemıyorlar çünkü alttan kesı ve dikiş çok fazla oluyor diye
aygulzeki mertuvena şunu da söyliyim siz ne sorarsanız ona cevap veriyor ekstra bi bilgi anlatmıyor o yüzden aklınıza gelebilecek herşeyi siz sorun..
Tuba144 aygulzeki bebeğinizin kilosu için başka doktorda ultrasona girmeyi düşünüyormusunuz? Belki farklı ölçüm yapan duygu hocadır.
aygulzeki Tuba144 arkadaş tavsiyesiyle gitmiştim ona söylediği ölçümle doğduğu ölçüm hemen hemen aynı hatta 200 gr fazla doğmuş. Yani yanılma payı çok yoktur diye düşünüyorum. Başka doktora gitmeyi düşündüm eşim müsaade etmedi kuruntu yaptığımı düşünüyor. Ben doğumumu beklesem bebek hızlıca kilo almaya devam edecek vajinal doğum ihtimali hiç yok yani başkalarına sordurttum buraya yazdıktan sonra hepsi 4 kilo üzerinin riskli olduğunu söyledi.
aygulzeki Tuba144 çatı muayenesi yaptı istersen suni sancı verebilirim dedi ama bebek doğum kanalında bile değildi doğal gelmesini istedim ama olmadı. Bebeğim çok hızlı kilo alıyor boyu da uzun ben 175 babası 190 olduğu için normal görülüyor :) sizde de böyle bi durum var mı
Tuba144 aygulzeki evet aynı problemi yaşıyorum ve çok şaşırıyorum, 38 haftada 3500 kg ve ben toplam 8 kg falan aldım. Herşey sağlıklıyken kg yüzünden sezeryan yapma fikri bir garip geliyor🥺