cansualisa Kızlar yediğimmmm bir tabak dolusu barbunya çay leblebi hurma fıstık az da cips bir bardak su karnım catlıcakkkk gibi neden böyle siz de mi böylesiniz ay resmen aç kalınca daha rahatım :(
zehra-ss cansualisa Yürüyüş yap canım. Beni sadece o rahatlatıyor. Çatlayacak gibi oluyorum bende senin gibi maden suyu içsem daha bi şişiyorum en iyi yürüyüş yapmak geldi bana
68selda06 cansualisa bendede oluyo şişkinlik sanki koca bi bidon şu içmişim gibi şişlik oluyo bende yemeyince rahatım ana çok halsizlik oluyo ozaman da nedenini bilmiyorum normaldir herhalde
cansualisa Bebekdelisi ay fenalık geçiricrmmm kuzum acıkmıştım baya çayla da iyi gitti yemez olaydım nasıl inicek bu sıslıgım ne yapsam :(
Bebekdelisi cansualisa kefır varmı evde yada sade soda azda olsa içsen kasık agrısıda başlar cok sıkıstırırsa
edaa1402 @cansualisa valla aynı durum bende de var şimdi çok sinir bozucu karnım iki kat nerdeyse çok bişe de yemedim kız 🙄🙄
cansualisa Abbo tek değilmişimmm valla yürüyüş yapamam ki suan kuzum anneme geldim 2.5 saatlik yola yarın cıkıcazz inş yürürüm de asla daha sürmem leblebi su bu patladım su bile içmiyorum ağzıma geliyor :(