Nozdemir umuyorum :))) beni doktorum nasıl eğitti ise artık, nşa dğnyanın en rahatsız, en endişeli insanı olmama rağmen, adamın odasına girdiğim ilk andan beri bende bi rahatlık, bi endişesizlik :)) eşim biel diyor hayırdır :)) dedim bilmiyorum doktor herhalde görüştükçe bana ilaç falan veriyo :))) tüp bebek için transfere girdik, ölecem ama gğlmekten yeni çok saçma ama kahkahalar içinde yaptık ve sürekli şöyle dedim ‘ay güldürme şimdi çiş yapıcam! ’ (transfer idrara sıkışık yapılıyor dolayısı ile benim kadar gülmek öyle çok akıllıca olmayabilir :))))) )