Kızlar 10 günlük anneyim. Doğurunca hele ki bebeğim ağladığı zaman ne kadar toy ve tecrübesiz olduğumu farkettim. İki max üç saatte bir emziriyorum uyandırıp ama bazen uykusu çok ağır oluyor ağlamaya başlıyor altını uyandırmak için açıyorum bazen emzirdikten sonra mutlaka yirmi dk sırtına poposuna vuruyorum bıraktıktan sonra mesela kendi kendine tepiniyor kendini sıkıyor gevşetiyor kıpkırmızı oluyor aslında hergün kakasını yapıyor ama neden bu kadar çok kasılıyor bilemiyorum bugün ilk defa aşırı ağladı nefesi gidecek sandım yeni emzirmiştim halbuki bir de önceden emzirir bırakırdım kendi ıkınırdı sonra uyuya kalırdı şimdi uyumuyor ağlamaktan günde üç defa beslenme saatine hiç uyumadan giriyoruz herşey normal mi bana mı bir sorun var gibi geliyor?