Maden Merhaba kızlar 38+2 haftalık hamileyim yaklaşık iki haftadır ağzımda hep bir tatsızlık oluyor kuruyor su içiyorum sıvı tüketiyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba ne iyi gelir ağızdaki tatsizliga kuruluğa
Ozge806 Maden ben de hamileliğin başlarında çok kustum ağzımda hep kötü bir tat vardı. Şimdi 38+0 olduk. Yine aynı şeyi yaşıyorum ne yaparsam yapayım ağzımdaki o tat gitmiyor :(
Maden Gamzeatasoy çok sinir bozucu birşey çok tatsız ağzım kuruyor su içiyorum yine aynı nasıl gecicek böyle 🤔
zumzum Bende aynı durumdayım. Gebelik şekeri çıkmıştı, sonra yememe içmeme dikkat edince düştü şekerim. Şimdide şekerden dolayı mı diye kendi kendime endişeleniyorum.😵💫