Nage_vl Kızlar selaaam 32+1de doktor kontrolüm vardı bebiş 43 cm 1800 gram dedi doktor. Zayıf ama uzun bir kı dedi. Sizin bebiş kiloları ve haftaları medir acaba?
Busra5461 Nage_vl 31+5de 2.kg ydi bebiş. Doktor biraz tombik bebek dikkat etmen lazım dedi. 33+5de kontrole gittim 2900olmuş yatış verdi kilosu yüksek diye Bi gece yattım çıktım şekerimi takip ettiler. Ve riskli gebeliğe yönlendirdi doktorum bakalım bundan sonrası ne olacak 😏
Nage_vl Busra5461 allahın izni ile hiç bişey olmaz canım benim biraz tosun bi bebiş doğurursın o kadar😍 benim halamda hep kilosu yüksek bebekler doğurur biri 4,5 biri 5,5 doğdu maşallah çok da sağlıklılar
MSultann Busra5461 Canım ben 30+3 te gitmiştim 1800 dedi. Bir hafta önde başka sorun yok dedi. Seni riskli gebelik takibinde ne yaptılar yatiş mi diyet mi?
Aysgul_cn 32+4 de gittim 1775 haftası ile uyumlu dedi hatta biz çok kilo almadığına sevindik çünkü şekerim var. Alması gereken kadar almıştı yani
Nage_vl Aysgul_cn bende internetten araştırdım normal gibi gördüm ama doktor nedem öyle dedi bilemedim. Karın çevresi de 8 -9 gün geriden geliyor dedi moralim iyice bozuldu 😢
Busra5461 MSultann diyet zaten vermişti birde kendileri şekerimi takip etmek için yatış verdiler. Ordanda doktorum riskli gebeliğe yönlendirdi. Çarşamba günü gel dediler o günü bekliyorum bende. Sonrası Allah kerim..