Merhabalar
Merhabalar 27 haftalık hamileyim. 3 gündür nezne oldum . Dün ateşim surekli 38 oldu gece yarısı terleyerek attım şükür bugün ateşim yok.
Sürekli öksürük, boğaz ağrısı var gripde oldum.
Yapmadığım şey kalmadı süt bal, nane limonlu karabiber, gargara , pekmez ama geçmiyor. Ne yapabilirim başka ne iyi gelir ?