Akay89 Kızlar merhaba , şafak hastanelerinin herhangi birinde takibi devam eden ya da doğum yapan var mı ? Memnun kaldınız mı ? Yardımlarınızı bekliyorum
tugbamommm Akay89 beşyüzevlerdeki İstanbul şafakta 17 gün önce doğum yaptım çok memnun kaldım çocukla ayrı benimle ayrı ilgilendiler çok tereddütlüydüm ama iyi ki orada yapmışım diyorum
Akay89 tugbamommm dr ismi neydi ,doğum ücretleri ne kadar ,doğum paketi falan var mı biraz detay vermeniz mümkün mü
tugbamommm Akay89 ben özel Gaziosmanpaşa kadın sağlığı merkezinde Dr. Ahmet Vehbi koca da muayene oluyordum doğumlarını sizin isteğinize bağlı ya şafakta ya da gop özel hastanesinde yapıyor ben şafağı seçtim normal sezaryen vs hiç fark etmeden 5250 ödedik