Ekut Merhaba anneler, tup bebek ile hamile kaldim 7+2yim. Kese etrafinda kanama var 1 haftadir. Bunu yasayan ve cozen var mi nasil bir yol izlediniz? Ben dusukten korkuyorum bir hafta rapor alicam ama bilemiyorum ne olcak cok endiselenmeye basladim
Zmraemr Ekut merhaba geçmiş olsun.doktor progestan vermiş miydi? O baya etkili çünkü .bol bol dinlenmeye çalışın
Btlklnc Ekut Endişelenmeyin. Dısarı bir kanama var mı benımde kese etrafında vardı dısarı yoktu ama düşük tehlikesi oldugu ıcın 15 gün hıc agır iş yapmadm yatagımdan kalkmadım sadece tuvalet ıhtıyacımı giderdim. Dikkat edin Allahın izniyle bir sey olmaz. Hep su mantıktaydım ben ayaklarımı havayada diksem rabbim nasip etmeyecekse etmez derdim dua edin hiç birsey olmaz
Damlatekin Ekut Ekut bende de kanama alanı vardı bebek büyüdükçe kanama alanı küçülüyor yok oluyor dediler gerçekten de öyle oldu içini ferah tut bol bol dinlen🫶🏻
Erbe Ekut canım tüp bebek değil ama iğne ilaç tedavisiyle hamile kaldım ilk bebisime benimde o haftalarda kese etrafında vardı 12 haftaya kadar devam etti doktorum bana hiç ağır bişi yapmiycan çok yurumiycen hep dinlence demiati 12 den snra hiç bişi kalmadı kese onu kendine demir vitamini olarak bebeğe iletiyormus ve sonrasında hiç bir sorun yaşamadım çok rahattim
Ekut Zmraemr progestan transferden beri gunde 3 kullaniyorum. Enox kan sulandirici kullaniyorum. Bugun bir de iki gunluk endol yazdi doktorum onu kullanicam
Ekut Btlklnc ben de aslinda oyle dusunuyorum bisey olacaksa olur hatta rapor bile istemedim. Doktor israr etti o kadar ugrastiniz en azindan dinlen diye bu hafta 1 hafta yaticam evde . Vok tesekkurler 🤗
Btlklnc Ekut tamam canım benımde aynısı oldu progestan diye bır ilac var fitil olarak vajınadan kullanıyorsun cok faydası var. Yüksek dolaplara uzanma, egılme , tuvalette cok ıkınma , aniden dönüşler yapma hic bişeycik olmaz Allahın izniyle 😊
Btlklnc Ekut Allah aratmasın gerekirse calısmayın yani evladınızdan degerli olamaz rapor alın dinlenın ılk 3 ay cok cok önemlı
Ekut Erbe cok sukur. Darisi basima. 🙏🏼🤗 Ben de ilk etapta bir 10 gun kadar rapor alicam. Duruma gore de heyet isticem benim doktorum cok kisitlamadi egilip kalkma agir hareketler yapMa rapor al dedi sadece evde devamli yatmak da zor en azindan ufak ufak is guc yaparim zorlamadan
Erbe Ekut bu süreçte hiç bişi yapma canim bende beş yıl uğraştım çocuk için yat dinlen boşver işi gücü kanama alanı geçsin sonrası rahat ediyorsun ins tez zamnda rabbim şifa versin