Zeynep00_ benimkide 2 aylık olacak 45 günlüğüz şuan. Benim oğlumda haftada 1 gün falan yapıyor. Sadece anne sütü ile besleniyorsa 10 güne kadar normal deniliyor uzmanlar tarafından, fitil bile vermiyorlar. Bir kere 9. günde yaptı hatta. Kabız değil sulu ve normal yapıyor. Kabız ve huzursuz olmadığı ağlamadığı sürece sorun yok. İçim rahat etmedi 3 doktora götürdüm hepside işinde çok iyi hepside 10 güne kadar normal dediler. 🌸🙈