__kubra internette yazan, önerilen hiçbir şey iyi gelmedi resmen cayır cayır yanıyorum bazı geceler ve kusma ihtimaline karşı leğenle uyuyorum, o derece. Ki kusmalarımız geçeli çok oldu 23.haftadayız. Gaviscon son çare dediler bana da ama doktora sormadan almak istemedim. 1-2 gecedir rahat gibiyim bakalım inşallah ilaca gerek kalmadan son bulur 🙏🏻