Duygutultar Hanımlar merhabaa ilk doğumum normal olmuştu bunun sezeryan ihtimali var ve sezeryanda iyileşme zor olduğu için korkularım var 😢 benimle aynı durumu yaşayanlar oldu mu nasıl oldunuz 🫣
EAK Duygutultar Benim de ikinci doğumum olacak ilki normaldi. İkinci için bir şey konuşmadık henüz ama inşallah bu da normal olur.ben de sezeryandan korkuyorum. Doğum fotoğrafçısıyım ve normal hep daha kolay geliyor bana