umena Doktorum d vitamini ve decavit verdi, onun haricinde Demir ilacı vermese bile kullanmak iyidir diye yorum okumuştum bir kaç kişi böyle yazmış elimde gyno ferro sanol var bu üçünü bir arada kullanan var mı? Varsa bende kullanmayı düşünüyorum da 💗
Esraerdemserin umena kaç haftalık gebesiniz? Benim doktorum dördüncü aydan sonra verdi demir ilacını. Doktora danışmadan ekstra birşey kullanmayın bence..sonuçta sizin degerlerinize göre yönlendiriyor diye düşünüyorum
2022bebeki umena Doktorunuza danışmadan,tahlil yaptırmadan takviye kullanmak pek doğru değil gebelikte. Feritinim 9 çıktı ve başladık biz 24.haftamdayim
Cisoa umena ben decaviti hep kullandım 4. Aydan sonra d vitamini demir kullanıyorum birde magnezyum kramp olmasın diye
umena Esraerdemserin bende öyle düşünüyorum değerlerime göre takviye veriyor diye ama burdaki yorumlar kafamı karıştırdı 🌸 teşekkür ederim 15+4☺️
Esraerdemserin umena muhtemelen size de dördüncü aydan sonra verir doktorunuz, vermezse de bence kontrole gittiğinizde demir kullanmaya başlayayım mi diye bir sorun aklınizda kalmasın
Trapezunta umena mesela ben de d vitamini kullananları görmüştüm. Bana doktorum vermedi. Sordum neden vermediğini değerlerimin uygun olduğunu ve d vitaminin fazlalığının bebeğe zararlı olabileceğini ama az olmasının bi zararının olmadığını söyledi. Yani siz kafanıza göre kıllanmayın bence de 😊