Em0s Şeker yükleme testi yapıldı bugün saat yetmediği için ve ben artık acıktığım için yarın arayıp öğrenicem, fakat e Nabızdan sonuçları göremiyorum nedennn?
OzlemElaEfe Em0s canım bende dün sabah yaptırdım akşamaaaaaa kadar nabıza girmekten çıldırdım. Sonuçlar bir türlü düşmedi. Sonra hastanenin uygulamasına bi baktım tahlil sonuçlarım yayınlanmış. (Özel medical hastanesi)
Aaaysee Em0s yorum yapıldıkç üste çıktığı için üstte kalsın diye yorum yaptım başkaları da görsün diye