Aysglaltnscr0980 bende ozel hastaneye gidiyorum. gecenlerde doktorum yaptı kanuyusmazligi ignemi. yatış yapmış gibi gösterdi beni hatta yukarı servise çıktım odada yapıldı..bi iğne için neden yatış yaptınız ne gerek vardı bunlara dedim. para ödememen için dedi. bende tamam gereken neyse yapın dedim. 🤣😂ver ver tükendik çünkü