emirtosveannesi Samo001 evlendiğim ilk aylar test yapmıştım böyle çıkmıştı ama kanda hamile olmadığım anlaşıldı hamileligimde de 1 kere yaptım silik çıktı 2. Ve 3. Yu yapıp öyle sevinmiştim 😄
Bebekliannee Samo001 ya bu ovulasyon testi değil mi. Bu testler olaki hamilelik gösteriyorsa bile adetten bir kaç gün sonra gösterir. Gebelik testi yapabilirsin
Ggullcaan Yapilmasi gereken gunde yaptiysan muhtemelen hamilesin canim tebrikler! Ama eger cok erkenci davrandiysan bazen boyle sonuclar verebiliyor. Tekrar denemekte fayda var yine
Melek2424 En temizi oo on telelik testlerden bitane al cnm ben adetime 3kala öğrendim hamile olduğumu biri net çıktı biri az böyle bi gittim kan verdim 400 çıktı işallah gönlüne göre versin
Sedamete Samo001 canım bu şekilde kesin hamilesin ya da kesin hamile değilsin biraz gerçekçi olmaz kanına baktırmam lazım bence olma ihtimali var ve kan ver ki netleşsin canım