KayserigeLini38 Arkadaslar dün yazmıştım 18 ekime gün verdi bebek ters diye akşam sancım oldu sabah öyle muayeneye geldim aldı beni sezeryana .igne oldum sırtımdan iğneden 20 saniye sonra uyuştum sonra 15 saniye sonra oğlumu gördüm kesinlikle hiç bişey hissetmedim dikiş yada bebeği alırken de bişey istemedim sadece bebek çıktıktan sonra 20.25 dakika benim işlemim sürdü odama geldim iki saat sonra hafif bir karın agrısı yaşadım iğne kesici vurdular .sonra yanma gibi bişey hafif bi açım oldu ama geçti .Ama suan çok iyiyim agrım sızım Yok dört kez yürüdüm bebeğimi emzirdim spinal kesinlikle tavsiye ediyorum harikaydı 🙏🏻🙏🏻
denizefe KayserigeLini38 ılk agrıları hıssetmemek cok ıyı oluyor bende bes sene once yapmıstm aynı sekılde dgm superdı darısı ıkıncıye ınsalah sag saglım bu arada allah analı babalı buyutsun bol sutlu az gzlı gunler geceler 🙏
Ummi KayserigeLini38 gozun aydin canimmm kurtuldn hangi hastanede bende kayserideyimde 🤣banada az kaldi
Emirrr KayserigeLini38 öncelikle gözünüz aydın rabbim hayırlı evlat olmasını nasip eylesin insaallah. Peki ayağınızın uyuşukluğu kaç saat sonrA geçti