39+4 günlük olduk bugün ve öğleden sonra nişanım geldi Dün nst de sancılar çıkmıştı 50 60 larda bugün de hafif şekilde sancılar hissediyorum, sorum tecrübeli annelere astaneye gitmek için suyun gelmesini bekliyim diye düşünüyorum ama suyu gelmeden doğum gerçekleşen var mi acaba 2.Doğumum olacak nasipse ama ilkinde ne nişan ve suyum gelmişti sancı ile gitmiştim. Nişandan en erken kaç saat sonra dogumunuz gerçekleşti