Fatosfato 5+4 günlükken kırmızı kanamam oldu regli gibi peşinden kan pıhtıları düştü doktorda rahim içinde yogun sekılde kan birikimi var düşük riskin çok yüksek yataktan kalkmıycan dedi Merak ettiğim yarı oturur gibi yatakra durabılırmıyım sadece dümdüz uzanmam mı gerek tecrübeli olanlar yazabılırmı cunku yarı oturur sekıldede durmak ıstıyorum .
Der_0 Fatosfato sırtının altına yastık koyup ayakların yukarıya gelecek şekilde uzanman gerekiyor WC harici asla yerinden kalkmaman gerekiyor düşük iğnesi yapılıyor musun ?
Der_0 Fatosfato sırt üstü uyuştuğun zaman sağa sola dönüpte uzanabilirisn tabi ki önemli olan uzanmak sırt üstü daha iyi olacak şekilde her türlü uzanabilirsin
Merakliannee06 Fatosfato benimde aynı haftada yoğun kanamam oldu 13 haftaya kadar hep yattım hatta ayaklarımın altına minderler falan koyup ayaklarımı yukarıda tutmaya çalıştım ilk haftalarda yatarak yemek yediğimi biliyorum korkudan. o kadar gerek var mı bilmem ama uzanabildiginiz kadar uzanın ben sadece lavabo için kalkıyordum sizde dikkatli olun inşallah sağlıcakla doğurmak nasip olur iyi düşünün inşallah en iyisi olsun 😍
Fatosfato Der_0 evet canım kalçadan göbekten birde hap kullanıyorjm tüp ile hamıle kaldım sadece yarı oturur gibi arkama yastık koyarak da biraz oturmak ıstıyorum bu sekılde yasakmı ki 😕
Der_0 Fatosfato yok gülüm o şekilde olur maksat ayakta dolanmamak elinden geldiğince ayağa kalkma eşin annen veya kayınvaliden baksın yardımcı olsunlar sana 🌸 31 hafta oluyoruz inşallah yarın bu haftaya gelene kadar neler çektim uzanıp yatarak geçti 💖merak etme sağlıkla kucağına alırsın inşallah iğne ve ilaçları ayrıca en önemlisi istirahat etmeyi sakın ihmal etme 💜
Sevdaoz1 İlk gebeliğim benimde düşüktü. Doktorum, üzülme sağlıksız gebelik sonlanacaktır hayırlısı böyleymiş, düşecekse sen pamuğada sarsan durmaz düşmeyecekse ata da binsen düşmez demişti. Bir sonra ki ay adet görmeden tekrar hamile kaldım
Fatosfato Der_0 şuan aynı dedıgın durumdayım sende Sağlıklı kucağına rabbim almayı nasip etsin 🙏🏻🤲🏼 Canım benm dedıgım yatakta ayaklarımı uzatarak sırtımı yatak başlığına yaslayarak durmak yasakmı sen bu sekılde durmuşmuydun 🌸
Fatosfato Berivan3 sırt yokda hafif kasık ağrım var kanamamda lekelenme tarzıya düştü iki gün oldu suan
Aybuke2639 Haftada başladı benim 20. Haftaya kadar sürdü Oturma canım benimde senin gibi kan birikintisi ve kanama alanı vardi rahimde. tuvalet ve banyo harici hiç kalkmadim sürekli yattım uyuşuyordu artık her yerim ama sabret ayağının altına yastık koy sağa sola dön yat bol bol..rabbim kucağına almayı nasip etsin.. bide ben cok inandım eğer sende inanırsan oku bebeğin düşmemesi için Yâ tâmmu fela tesıfül elsünü külle künhi celâlihi ve mülkihi veizzih.Yâ Tammü.. dua et bol bol
Fatosfato Aybuke2639 Güzel dileklerin için amin canım 🙏🏻🙏🏻🤲🏼 Dedıgınıde okuycam oturur derken yatakta ayaklarım uzanmış sekılde sırtımı yatak başlığına yaslıyarak duramazmıyım peki
Aybuke2639 Fatosfato ben o şekilde durduğumda kanamam oluyordu canım tabi her bünye farklı belki senin olmaz ama belirtilerimiz aynı ben hep yattım hatta bazen yastık bile kullanmadım kafamın altına hep ayaklarımı kaldırdım 20.haftada bitti şimdide erken doğum riskim var gene yatıyorum hamileliğim yatmakla geçti resmen..
Der_0 Fatosfato genel olarak uzanman daha iyi ama sırtın uyuşunca dediğin gibi de durabilirsin ama uzun süreli değil tekrar sırt üstüne uzanma şartıyla ❤️
Fatosfato Aybuke2639 rabbim bu emeklerinin karşılığını boşa çıkarmısın inşaAllah 🤲🏼 Senın ıcın dua ettim şimdi 😘
Aybuke2639 Fatosfato saol canım Allah razı olsun bende sana dua ettim valla rabbim sağlıklı şekilde bebegini almayı nasip etsin insallah 🙏