Zeynepcelik45 Az önce perde astımda evde kimse olmadığı için perdeyi aştıktan sonra sağ tarafında ağrı oluştu kötü birşey olurmu sizce şuanda hafifledi
fatmaa37demi5 Zeynepcelik45 uzandiginiz için olmuştur. Çok uzanarak uzun süre bir şey asmaya çalışmayın
Zeynepcelik45 fatmaa37demi5 evet unutmuşum ve benim onu aşmak gerekti saat11 kadar kimse gelmiyor e bende korkuyorum birşey olur diye ondan astim
fatmaa37demi5 Zeynepcelik45 biliyorum malesef bende öyleydim eşim hatta bana artık herkül lakabını takmıştı 😅 39. Haftamda tüm koltukların yerini değiştirdim kocaman masayı ittirdim kaldırıp. Aslında eşim akşam yapacaktı ama o saatte kadar beklemek istememistim🐣
Zeynepcelik45 fatmaa37demi5 aynen benim ki olsa evde birşey demez ama ben dayanamadım gittim hastaneye bebeği gördüm iyi dedi kanamamda yok çok şükür serin taktik iyi geldi inşallah birşey olmaz