Kozbe
Diyetle devam ediyorum
Şekerli ürünler , pirinç ,hamur işi , sebze ( havuç , patates , bezelye , Mısır , kestane ) beyaz ekmek , glisemik indeksi Yüksek meyveleri ve bitki çaylarını hayatımdan çıkardım
Tam buğday ekmeği , yeşil yapraklı sebzeler , yoğurt ve süt ağırlıklı , düzenli kahvaltı , kuruyemiş , glisemik değeri düşük meyveler ( çilek , mandalina , elma gibi ) besleniyorum aklıma gelenler bunlar birde bol su tüketiyorum