Merhaba arkadaşlar, yurtdışında yaşıyorum gebeligimin 5. Haftasında olduğumu öğrendim. Ve aynı zamanda idrar yolu enfeksiyonun çok fazla olduğu söylendi. Sizce bu süreçte antibiyotik kullanılmalı mi? Bebeğe bir zararı olur mu. Aranızda böyle bi sorun yaşayan varsa siz neler yaptınız bu süreçte benimle de paylaşırsanız çok sevinirim. Napicam bilemiyorum 🙏😔