Canım aynı mı bilmiyorum ama Ağustos ayında benim de oldu oule şişlik ama benimki ceviz kadar falan vardı ağrılı ve acılıydı çok yürüyemiyordum bile 1 haftada belki etmisti kendini. Doktora gittim bartholin kistiymis enfeksiyonlu. Doktorum aynı gün ameliyathanede enfeksiyonu boşalttı 5 gün hastanede yattım. Ama sende sanırım ağrı acı falan yok