Tugbaak95 benim hayatımda ilk defa kolestrolüm yüksek çıktı resmen bozuldum ama doktor da, diyetisyenim de hamilelik sürecinde normal dediler. Doğumdan bir süre sonra yeniden ölçtür baktır dediler. Hani hayatımda hiç yüksek çıkması kolestrolğm hep son derece normaldir yani ama şu ahir ömrümde yüksek kolestrol de gördüm :))) testler gebelik hesaplamadığından yanında genel referans aralığı yorumları olabilir muhakkak doktorunuza danışın bence..