Gizemufakin her tuvaletten sonra kalın bir tuvalet kağıdını ıslat alttan yıkar gibi temizle sonra kurulan sonra baticon yap her tuvaletten sonra kesin yap. Benim dikişlerim hiç acımadı ama kaşıntı oldu çünkü doğum sonrası mantar olabiliyor. Doktorum krem verdi onu kullandım. İyileşirken de kaşıntı oluyor normal.
Benim doktorum kurutma makinesi falan tavsiye etmediğini döyledi kağıt havluyla kuruladım.
40gün kanamam sürdü dependden pede geçtiğimde zorlandım depende geri döndüm çünkü ped de sürtünme daha çok rahatsız etti.