Deary Hanımlar merhaba bebeğin eşinin rahim ağzına yakın olması ile ilgili bir bilginiz var mı? Benim gebeliğim 15+3 ve henüz plasenta yukarı tam olarak çıkmamış ve rahim ağzına biraz yakın duruyor. Yavaş yavaş çıkmasını bekliycez dedi ama benim moralim bozuldu.
Semraaaaaa Deary hiç moralini bozma canm benimde öyle idi ağır iş yapma yukari uzanma eve süpürge tutma bol bol su iç söyledi doktur dinlen güzel 34 haftada yukarı çıktı inşallah sizde kısa zamanda çıkar yukarı 🤲🤲kanama olmadığı sürece korkma Rabbim sağlıklı huzurlu kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
KkubraOz Deary 20. Haftamda aynı teşhis konumdu 37+5 teyim 36. Haftada yukarı çıktı plesentam o zamana kadar sezeryan düşünüyorduk şu an normal doğum planlıyoruz hiç endişe etmeyin
Semilk05 Deary bende 23+3 deyim plesenta pervia deniyor doktor 28 r kadar yukarı çıkabilir dedi çıkmazsa normal doğum imkansız. Minibüse binme ayakta çok durma dinlen düşme kanaman olabilir ilişkiye girme dedi bende tereddütle 28 olmayı bekliyorum 🥹
Deary 1Gunes Bana tam hafta vermedi doktor yavaş yavaş yukarı çıkmasını bekliycez dedi benim endişem şuan bir sıkıntıya sebep olur mu😒
Seymaader Bende şuan 25+3üm. Plesenta previa dendi ama 28.haftada kesin karar verilcek ve doğumun sezeryan kesinliği var malesef.Ama hayırlısı beklemek,kendini cok yormamak,ayakta fazla kalmamak ve ilişki yasak gibi önerilere dikkat edip dua edeceğiz😇🤲🏻
Mrvinl Semilk05 Semilk05 ya ben minibüs sordum bana öyle bişey demedi tam çok sallanıyor diye mi binmesem mi acaba otobüs de geçmiyor ki işyerine
Mrvinl Benim de plesenta previa totalis tam kapatıyor dedi üniversite hastanesindeki doktor özeldeki tam demedi çıkabilir dedi bekleyeceğim şu an 23. Haftadayım ilişki yasak çok yürümek yasak yükseklere uzanmak yasak ne kadar yürüme dese de işe gidiyorum mecbur inşallah çıkar
Deary Mrvinl Rabbim kolaylık versin İnşallah🤲🏻 ben de çalışıyorum insan her hareketten tedirgin oluyor Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🤲🏻
Adacan Deary 28 haftaligim benim de bebeğimin eşi önde 25. Haftada ciğer geliştirici vuruldum 2ser doz 24 saat ara ile çok şükür kanamam falan yok yorumlamak lazım ama mecbur yapıyorum ev işi çocuğum 2.5 yaşında falan derken aktif haldeyim ama ben çok rahatım zaten sezaryen olacaktım
Deary Adacan Sizin özelinizde böyle bu durum yaşayıpta paylaşan hepinize çok teşekkür ederim. Böyle şeyleri duyunca insan sadece kendisinin başına gelmiş gibi hissediyor ve beraberinde bolca kaygıya endişeye sebep oluyor ama telkinleriniz bana kendimi iyi hissettirdi sağolun🙏🏻