genccanne Arkadaşlar sabah post açmıştım biraz üşüttüm diye şimdi 37.8 ateş oldu acile gitsek herhangi bir şey yapıyorlarmı kadın doğum acilemi gidilecek normal acile mi
Yagmurrr98 genccanne Kadın doğum acile gidince usg bebeğe bakıyorlar sonra sanada serum takıyorlar başka bişey yapmaz parol iç der bide
Betul2626 Çok yüksek olursa olur ama benimde 37.8 olmuştu hemen ılıktan soğuğa duşa girdim parol içtim üşümeme rağmen biraz çıplak şekilde bekledim düşürdüm ateşimi hemen
Betul2626 Benim 12 13.haftamda covid olmuştum baya uzun sürdü iyileşmem zaten ama çok şükür bişey olmadı ne covidden nede ateşten kendinize iyi bakın bişey olmaz 🙂