Cyneppp Merhaba arkadaşlar, Üsküdar Kadıköy taraflarında tavsiye edebileceğiniz doktor var mı? 11 haftadayım.
kocisininprensesi Cyneppp ben ilk kontrollerime Üsküdar Yunus Emre Hastanesi Nazan hanıma gidiyordum. Sonra yoldan dolayı bırakmak zorunda kaldım. Ama inanılmaz ilgili güler yüzlü ve pozitif bi doktor. Gerçekten tavsiye ederim
Hatunnn Ozlemm28 yok ben hamile Kalmadan once gidiyordum rutin kontrollerime ama ailemzin doktoruydu kendisi daha once medipoldeydi bn smdi perinatalogla devam ediyorum hamileligime oyuzden baran haniima gidemiyorum