Selam kızlar🌻
(35 haftalık hamileyim )Bir haftadan fazladır bacak aram ,bacaklarım çok ağrıyordu bugün kontrolüm vardı .Suyumun çok fazla olduğu ,bebeğin kafasının çok aşağı indiği ve hafif açılma olduğu söylendi .Bu durumu yaşayıp erken doğumlu yapılıyor yaşatan var ise bilgilendirirse çok sevinirim ❤️