Burcin-13 Merhaba Bu haftaki kontrolümde ne yazıkki b12 im biraz düşük çıktı doktorum da dodex iğne yazdı 5 adet 20 gün içinde bitir dedi şimdi sorum şu iğne çok yakıyor mu? Biraz korkuyorum da iğneden kalçadan ilk kez olucam çünkü😄
Korkmazsevvaal Burcin-13 benimde b 12 im düşük çıkmıştı.10 tane vuruldum.haftada 1 er kere.çol yararını gördüm.gerçekten kendime geldim diyebilirim.ayrıca vitamin iğnesi olduğu için yakmıyor hiç.
Bskrt Burcin-13 küçücük zaten tırnak ucu kadar ilacı var hissedilmiyor bile 😊 bende haftada 3 kez oluyorm resmen enerji yüklüyo insana 😅😅