Qnl bana da doktorum serklajdan sonra sürekli yatcak mıyım naısl olcak diye sorduğumda bebek gelecekse sen hep yatsan da gelir demişti. Ha tabi yine yatmak ve oturmak harici bi şey yapmıyorum günde en fazla 1-2 saat oturuyorumdur yemeklerde falan. Ama sanırım bebek doğmaya niyetliyse işe yaramıyo🤷🏼♀️