Anne9283 Kızlar bebişin kıyafetlerini dalinin deterjanıyla yıkadım çok az da yumuşatıcı koydum kokuyo biraz sizce sorun olur mu alerji falan yapar mı? Ütülemiştim bide yeniden mi yıkamalıyım
Missfussyy Anne9283 yumuşatıcı koymayı önermiyolar. Ben yeşilanneden sıvı deterjan aldım onunla yıkadım sadece . Kaç haftalıksınız eğer zor olmayacaksa birinden yardım alarak yıkayıp ütüleyin bence
KayraVeAnnesi_06 Anne9283 Bende kullandım , kokusu var ama rahatsız edeceğini sanmıyorum kız kardeşim yiğenimin ürünleri için hep kullandı bir sorun olmadı Bende o yüzden tercih ettim Zaten
Anne9283 KayraVeAnnesi_06 ya bende de öyle aşırı koku yok zaten az koydum ama o bile biraz koktu. Bide alerji yapar vücuduna kokusunu da solumasın falan dediler korktum tekrar mı yıkasam diyw