Minikbebegim1999 Kizlar bugun doktora gittim rahim ağzı uzunluğuna baktilar altan muane ile normalde 2 hafta once detaylı ultrason vardi orda bakmayi unutmuşlar. Vajinal ultrasonun bi zarari olmaz değil mi 22+4 haftaligiz
Deletedmom_11 Minikbebegim1999 bana da bugün baktılar canım Allahın izniyle birşey olmaz.Bizlere zararı olan birşey olsa yapmazlar inşallah
Esraliiii Minikbebegim1999 4 normal dogum yaptım dogum mı zor vajinal muayene mi derseler vajinal muayene her seferinde geriliyrm sevmiyorum zaten kaygan oluyor canım acı olmuyo
Minikbebegim1999 Seyma0323 aşadan mi bi sıkıntı olmuyor demi cok sokmadilar azcik sadece girişine baktilar
iremkarademiir Minikbebegim1999 hurafe bu alttan muayene zararlıdır vs cinsel ilişkiden bir farkı yok ki küçücük bir cihaz zaten bişeycik olmaz
Minikbebegim1999 Deletedmom_11 inşallah kuzum cok itmiyolar saten girişe bakiyolar sadece bide şöyle bisey var cinsel ilişkiyede giriyoruz sonuçta o yasak olsa oda yasak olurdu
Minikbebegim1999 Esraliiii acitmadi saten çok yavaş bi sekilde sadece girişe soktu ama korktum zarari olurmu diye nebilym kanama felan yapar suyu patlatir felan
Minikbebegim1999 iremkarademiir aa evt oda doğru bide girişe soktular yani unuttum ben cinsel ilişkide o şekilde oluyor soncta🤣
Deletedmom_11 Minikbebegim1999 yani evet o yüzden stres yapmamak gerek ama yapay birşey ya insan nedendir endişe ediyor .Ama Rabbime emanet inşallah
Minikbebegim1999 Esraliiii ay aman olmasın başta cok baktilar altan 12 hafta olana kadar hic sorun yaşamadim nasıl baktıği da önemli bazi doktorlar hayvan gibi itiyor
Minikbebegim1999 Deletedmom_11 normal canim olması gerektiği gibi tabi haftalar ilerledikce heleki doğum yaklaştikca oda kisaliyor cok normal
Deletedmom_11 Minikbebegim1999 evet evet öyle olacak biliyorum ay ne bileyim bugün tuvaletimi yaparken ıkındım çok afedersin minik kanama gördüm de hemen gittim .Hamd olsun iyiyiz doktor sorun yok dedi hatta beni rahatlatmak için alttan baktı.Ay öyle stres oluyor ki insan vallahi aklı fikri evladında oluyor .Herkes içinde de ben inşallah zamanında sağlıkla sağlıklı evlatlarımızı kucağımıza alırız 😮💨♥️
Minikbebegim1999 Deletedmom_11 cok iyi anlıyorum seni rabbime emanetler bende çok aşırı takintiliym 1 2 haftadır idrar yaparken bir baski bir baski hisediyordum sanki cocuk cikacakmiş gibi o yuzdende muaneye gittim herşey normal dedi doktorum ilerleyen haftalarda daha cok ağrın olur hersey hissedebilirsin dedi artik çocuk küçük değil
Minikbebegim1999 Deletedmom_11 amin inşallah Rabbime emanetler🤲 içini ferah tut böl böl dua et canim bende öyle yapiyorum