Cennet-Kokulum user4834 Sleppy bezi de güzel ıslak mendili de oğlumda kullandım. Şimdi kızımda kullanacam.
Kleopatra- user4834 Baby turconun bezi ve ıslak mendili harika. Molfiks de çok güzel. İkisinide severek kullanıyorum.
Senle1 user4834 sleepy ıslak mendil ve Molfix bez iki oğlumda da kullandım 12 günlük oğlumda da şuan kullanıyorum gayet memnunum
Zehra41 user4834 bez olark sleepy kullaniyorum. Silmek icin pamuk kullaniyorum. Hassas cildine islak mendl surmeye kiyamiyorum🥺 e bebekten aliyorum bebek bakim pamugu
_ozlmm user4834 Sleepy bio natural kullanıyorum çok memnunum ıslak mendil de sleepy yeni doğan kullanıyorum ondan da memnunun ☺️
Bayancorek user4834 Yenidoğduğunda prima premium care kullandım sonrasında sleepy bio naturel kullandım sorun yaşamadım, bundan sonra sleepy ecolocig serisi alacağım. Islak mendil olarak sleepy stoklamıştım memnunum.
zeynep_6n Sleepy ıslak mendil ve bezi ikincisi 1 tl yapmışlar ıslak mendil fln kaç paket stok yapmak gerek sizce https://app.hps.im/d7ct/wa1n5701