Merhaba 36+4olduk bugün ve kontrolde doktor suyumun azaldığını acil perinatoloji görmesi gerekiyor dedi nts normal cıktı açıklığimda yok 2600 bebiş pazartesiye anca randevu bulabildim perinatoloji için artık hafta sonu Allah büyük hareketlerini takip edicez pazartesiden itibaren 37ye girmiş oluyoruz en azından benim merak ettiğim böyle durumlarda doğumu ne kadar erkene alıyorlar başına gelen var mi