irem-1999-54 2 ay çektim tansiyon düşüklüğünü her gün yattım çoo acile gittik ama bişey yapılmıyor canım zararı yok bol su maden suyu şekerli şeyler sık sık yiyip uzanıp dinlenmek Başka yapıcak bişey yok kuzum şükür benim geçti artık arada bir oluyor inşallah çabucak atlatırsın ama bulantım hala devam ediyor 16.bitiyor pazar günü nasipse 🤷♀️