Dilos1717 korkulacak bişey yok canım. Rahat ol. Ben keseyi 5+2 de gördüm. Daha erken görende vardı daha geç görende. Keseyi görüp bebişi geç görenler var. Sakin ol ve bebeişinin tadını çıkar 😊 7+2yiz bakalım pazartesi gidicez bebişi görmek ve kalp atışını duymak için 😊😊